bieberwings

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Yohio - 21 mars 2013 19:27

- Follow my shit life from the beggining..hug Justin


Justins perspective

 

Hånglet med tjejerna var fantastiskt men bara hälften så fantastiskt som att faktiskt ligga med sin flickvän. Om man nu har en flickvän ja.

- Justin ska vi dra? barnen som ska flytta in till Allma borde kommit nu? tvekar Ryan när vi sitter på caféterian i stan.

- Jag vill ha en cheesecake till, mumlar jag och går till kassan för att beställa.

Ryan suckar och tar fram sin mobil.

- En cheesecake till tack, mumlar jag till kassörskan.

- Klart att du ska få, gratis dessutom för allt du gjort för oss fans, ler hon och tar fram en cheescake.

- Vet du vad, du kan få dricks, svarar jag och lägger fram tvåtusen spänn åt henne och tar kakan och går tillbaks till min plats.

När jag sättit mig ner så ser jag på kassörskan som kollar storögt på mig medan hon kollar ner på sina pengar lite då och då.

Jag nickar till och blinkar åt henne och tar för mig av cheesecaken.

- Wow, dumpad av en tjej i morse och flirtar redan med äldra damer, helt imponerad, säger Ryan ironiskt.

- Ryan, håll käften, svarar jag taskigt och jag slänger i mig resten av kakan och reser mig upp.

- Azzå gud vad du har varit otrevlig på senaste tiden, svarar han sårat.

- Kom nu, har inte tid för skitsnack, svarar jag och knuffar ut honom ur cafét.

 

Vi går rakt fram från stan och upp för vägen för att kunna gå till Allma och Freddys hus.

- Varför känner du två vuxna personer så bra? frågar jag Ryan.

Men han skiter i att jag talar så han kollar upp i himlen och trallar på en låt.

- DU RYAN! skriker jag och knuffar till honom så hårt så att han ramlar ner i diket.

Jag står bara där och skrattar som ett fån medan jag pekar på honom.

- DU DET DÄR VAR INTE ALLS KUL! ryter han och kastar en sten mot mig, men det blev en miss.

- du träffar och dör, säger jag irriterat.

Nu är det han som börjar att flina.

- Hah, kom nu Bieber innan du får sting, flinar han och han drar med mig mot Allma och Freddys hus.

- bitch, svarar jag och följer med honom mot grannarna.

 

Ryan knackar på dörren och backar sedan bak till mig.

Jag drar upp luvan och fäller ner kepskärmen en aning.

- Justin skärp dig, det är våra grannar, svarar han men hans blick fastnar på Pennellipy som står vid dörren.

Ja det är hon som är 14 år och hon är ganska snygg men lite väl ung för mig, hon har redan en kille ändå så.

- Hej penny, har dina syskon kommit än? frågar Ryan.

- Nej, jag känner dem inte ens men ni kan komma in? vi kan bada i poolen om ni hämtar badkläder? frågar hon och kollar på oss.

- Okej, klart vi kan, eller vad säger du Justin som leker Michael Jackson, flinar Ryan.

- Håll käften, väser jag.

- Som sagt, Penny. Din andra granne är super trevlig, svarar Ryan ironiskt IGEN.

- Jaja, kom till baksidan sen då, svarar hon och stänger dörren.

 

-

Tio minuter senare så möter vi Penny som tagit fram tre drinkar, med typ någon jordgubbe i kanten på glaset.

- ta för er, säger hon och ler.

Vi nickar och går fram och tar oss en dricka.

- Du har möjligtvis inte vodka eller sprit va? frågar jag.

- Justin skärp dig, väser Ryan.

- Nää Bieber, det har jag inte hemma. Vi dricker inte sådant hos oss, ler hon.

Jag nickar sakta och vi går mot poolen.

- Är det kallt? tvekar Ryan.

- Eh i med dig!! skriker jag och knuffar ner honom i vattnet.

Han lämnar ifrån sig ett skrik och han faller pladask ner i vattnet.

- Gud vad taskig du är, hörs Pennys röst bakom mig.

Jag vänder mig om och kollar på henne med en seriös blick.

- Du ska nog också ta ett dopp, säger jag och tar mina händer om hennes bröst och knuffar ner henne mot poolen men hon drar ner mig så att jag har kroppskontakt med henne hela vägen ner till vattnet.

 

Efter ett tags badande så stiger vi upp från vattnet och vi går till våra handdukar.

Men när jag kliar mig i nacken och skakar på huvudet så att vattnet åker omkring mig så ser jag en tjej uppe på altanen som står och kollar på min mage antar jag.

- Hey, vem är det? frågar jag Ryan som står bredvid.

- Det måste vara min syster, avbryter Penny.

Jag lämnar en sista blick på henne och kollar på Penny, sedan kollar jag på altanen igen men då är tjejen borta.

- Kom in istället? frågar Penny som gått i förväg.

- Okej, svarar jag och Ryan i mun på varandra.

Nu får jag reda på om det var systern eller ett spöke!

___________________________________________________________________________________

 

Och där var kapitel 3! voila♥

Har inte fått en ända kommentar, men besökare har jag fått.

Så snälla kommentera och gå in på DEEEEEENNNNA NOVELLBLOGGEN!

 

Av Yohio - 21 mars 2013 11:55

Presentation


Hej Allesammans!
Jag har skrivit noveller i ca två år i mitt liv (:
Nu kommer ni alla att få följa med på ett äventyr som kan vara sorlig, romantisk och spännande.
Jag hoppas att ni är redo för planet kommer att lyfta med många kapitel som kommer att f

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många poäng ger du denna novelltexten?
 1p
 2p
 3p
 4p
 5p
 6p
 7p
 8p
 9p
 10p

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards